090223

första dagen i skolan var ingen höjdare kan jag säga er men den var okeej, man fick ju träffa aleex igen o det är ett stort +!

jag vill bara säga tack till all my friends för att de gör min dag så mycket bättre <3 utan den är jag ingeting o utan den hade jag inte klarat av en enda dag i skolan. jag älskar er

betyg=press, kan jag säga er. man måste ligga i hela tiden o inte slappna av en enda sekund. o om man vill bli något som kräver höga betyg gäller det att ligga i ännu hårdare. i den positionen är jag nu. man har fullt upp hela tiden med en massa homeworks and stuffs . . ibland önskar jag att man fortfarande var liten ;/





men nu ska jag inte klaga mer om det.

om ni vill ha fler besökare på eran blogg så är det busenkelt att fixa , klicka här
följ bara de 4 instruktionerna sen är allt klart ;)

byebye .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejdu,

jag vet inte riktigt hur man svarar på kommentarer, tralala.

Jodu, jag tycker själv inte att den är en sån jättejätte hit.

Mendu, gå in på denna sidan, http://www.designadinblogg.se/

och klicka över lite överallt. Finns hur mycket som elst. Hoppas det hjälper dig! :)

2009-02-23 @ 19:41:47
Postat av: Amanda

Frsten, från mig.

2009-02-23 @ 19:42:59
URL: http://amandaehrnborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0