SNOW IS FALLING DOWN

JAG SER DET SNÖAR
JAG SER DET SNÖAR
DET VA JU ROLIGT HURRA!

ohja, här snöar det för fullt & det är riktigt najze. hoppas bara att det lägger sig nu o inte blir till en massa slask. snöbollskrig !

igår blev det stan med mina ladies. köpte julklappar för halva slanten, ändåså hann jag inte köpa till alla ;(. aja, få ta o åka in någon mer dag nu här fram över. fresten, jag älskar expediten på ur & penn, fick tillbaks min 500 lapp ;d
min önskelista ska ni givetvis få också. men inte just nu ;)

idag har det varit en mycket bra chill dag. endast film o jul pyssel. lugntlugnt! slutade vid tre o sen blev det snabbt hem & fixa sig lite. drar nämligen snart på julbord på oléo med die biggest familía ;) . trevligttrevligt, & jag älskar deras julgodis mums! tjockis ? :)

känner att jag bara har blarrrrat en massa här nu men det få ni helt enkelt leva med.
tjaao.


Kommentarer
Postat av: FABU

SVAR:

:D

2009-12-16 @ 17:32:57
URL: http://fabu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0