REST IN PEACE

jahapp.
idag blev det till att man stannade hemma. inte för att jag är direkt sjuk eller så, men skolan tar fan död på än. så mycket som ska va klart denna vecka. hungerspelen är avklarat iaf & det är jag väldigt glad över :) men sen har vi ju bilden kvar. bildläxan + 2 bilduppgifter väntar & det ska va klart imån. så ni fattar nog varför jag stannade hemma. måste verkligen pluuugga & det är svaret! sen har vi ju luciatåg i skolan imån med. & jag, misse & jessii är med, bara för att våra lärare tvingade oss . . menmen, det är väll bara till o gilla läget ;) . det är ju trots allt ba två gånger som vi ska gå. en för skolan & en för föräldrarna.
nej, nu fick jag slut på ord så lika bra att sluta här.

nu blir det till o plugga för min del.

ha en bra dag gott folk & TakeCare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0