PIECE OF CAKE

lucian igår blev fan katastofal.
asså det funkar inte med trummor och bas.
elr ja, bara på staffan var en stalledräng men inte på ngn annan.
allt som allt, spelade vi upp 4 gånger !
3 i skolan o 1 på kvällen för allmänheten.
shieet, vad trött man var efterråt asså.
krafterna gick åt att sjunga kan jag säga.
10 sånger x 4 gånger.
lite seegt.

idag blire till o åka till gislaved på inomhus cup med damlaget.
ingen pepp alls. & sen spelar vi ju på konstgräs o jag hatar verkligen det.
åker typ om en timme o sen är vi typ inte hemma förrän sent ikväll skulle jag tro.
så skriver inget mer idag. ojojoj. klockan springer fan iväg. dax att sluta skriva.

nu ska jag ta & packa väskan y).
ha en bra dag.
/js.



Kommentarer
Postat av: FABU

Hehe, det var grymt segt med lucian tycker jag :P



SVAR:

Jag har nu bestämmt mig för att börja blogga inom dom närmaste veckorna!

Hoppas att du fortsätter att läsa min blogg då :)

KRAMKRAM!

2009-12-13 @ 16:06:52
URL: http://fabu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0