GODNATT

jag älskar pepparkakor & skummtomtar, bara så att alla vet! :)

skol IF imån i tingsryd.
& jag känner inte det minsta pepp.
har faktiskt ingen lust alls att spela,
bara tanken att stiga upp klockan kvart över sex
gör mej illamående.
självförtroendet som spökar kanske ?
blir till o packa väskan nu,
sen ta på sig pyjamasen o
sen bli det nog godnatt för min del.
& jag hoppas innerligt att sömnen blir bättre inatt,
och inte ha någon arm som dunkar sönder av smärta.
j*vla spruta !

ajja,
godnatt gott folk ♥




Kommentarer
Postat av: julia :)

tog ni sprutan nu?:)

vi tog den för typ två veckor sen minst;o<3



puss på näsan;*

2009-12-03 @ 14:57:10
URL: http://xjuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0