FELIZ NAVIDAD

dagen är kommen o jag är lycklig.
det är nog den ända dagen på hela året då man känner sig riktigt glad :)
iallafall för mej, fast det var bättre när man var liten.
då hade man den där riktigta känslan i sig, nu är den som bortblåst.
riktigt mysig är julen iallafall, o min familj är den bästa <3

idag vaknade jag vid kvart i åtta. steg upp o åt frukost. sen drog jag ut o mötte misse (: , haha det ända vi gör är att byta julklappar o sen går vi typ o snackar om en massa minnen. en jultradition vi ha skapat, riktigt härligt må jag säga. sen drog jag hemåt vid nio. & nu sitter jag här (:
ska snart ta o börja fixa mej inför dagen. drar in till willy, marie, klara & arvid sen & börjar fira med alla de andra ((: en mer blir vi i år, nu när elias kom till världen, bara fler o fler blir vi. typ 20 stycken är vi & då är det bara min familj. huhu ;)

ska ta o dra mej, men innan jag gör det vill jag säga ;

GOD JUL ALLESAMMANS !
HA EN RIKTIGT BRA DAG :)


Kommentarer
Postat av: nathalieh

okej, härligt.

jo samma här :D

2009-12-24 @ 13:49:11
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: Rebecka

GOD JUL! :) fick du det du önskade dej ? Kram

ha en bra fortsatt kväll :D

2009-12-24 @ 20:37:32
URL: http://barabeckas.blogg.se/
Postat av: Rebecka

haha ja :) Det fick jag . Fast ska fira med mamma idag , så får mer grejer idag:P Kram

2009-12-25 @ 12:38:51
URL: http://barabeckas.blogg.se/
Postat av: hanna g

god jul!

Tack för presenten den var jätte gullig!

<3

2009-12-25 @ 13:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0