21 DECEMBER

  2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: ja.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: hade inga så nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: jepp, kanske inte vänner men bror & kusin (:
4. Dog någon som stod dig nära?: nja.
5. Vilka länder besökte du?: bara sverige.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: bättre självförtroende !
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 29 juli - 2 augusti helsingborg, oförglömligt minne ! göteborg med dem bästa är något man inte glömmer i första taget heller.
8. Vad var din största framgång 2009?: lärde känna lite nytt folk y).
9. Största misstaget?: säger saker innan jag tänker. fattar inte hur allt hänger ihop förrän det redan är försent.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: på sätt o vis ja.
11. Bästa köpet?: mobilen & heeelsingborg !
12. Vad spenderade du mest pengar på?: kläder & typ bussbiljett.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: allt i helsingborg, världens bästa folk (L)
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: pockerface, paul simons, an angel, 21 guns, don't bring flowers after i'm dead. osv. grymt många!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: bådeoch.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: våga!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: säger saker innan jag tänker.
18. Hur tillbringar du julen?: hemma med hela tjocka familjen :)
19. Blev du kär i år?: -
20. Favoritprogram på TV?: haha, ullared . nejmen typ beck.
21. Bästa boken du läste i år?: resan som började med ett slut.
22. Största musikaliska upptäckten?: michael jackson ;)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: pengar.
25. Något du önskade dig men inte fick?: systemkamera.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: hemma, blev firad typ.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: ohja!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: bekvämt.
29. Vad fick dig att må bra?: vännerna.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: ingenaning.

32. De bästa nya människorna du träffade? moa karlsson, sophie wremeth, wilma jonasson, elias svensson & massa mer. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte jag som har gjort min blogg !

fick hjälp av en kompis !:D

2009-12-21 @ 21:10:30
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
Postat av: nathalieh

tjena, snygg blogg.

haft en bra dag? (:

2009-12-22 @ 22:24:45
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: Anonym

wiho jag står med :D <3

2009-12-23 @ 21:38:38
Postat av: Anonym

wiho jag står med, du är också nårra av dom bästa jag har träffat i år *<3

2009-12-23 @ 21:39:09
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0