A LITTLE BIT

åh, äntligen är min header tillbaks :)
den bara försvann innan.
tack fridis för hjälpen ! <3

bara 4 dagar kvar nu, & det känns så sjukt j*vla bra (:
& jag har tillochmed lyckats köpa färdigt alla julklappar, riktigt stolt må jag säga.
brukar alltid vara ute i sista minuten om man säger så ;)
julgranen har huggts idag med. bror, papps, hilma, klara & jag gav oss ut i typ -10 grader o fullt med snö.
ingen höjdare precis, men vad gör man inte för sin kära familj :)
kom hem med 5 granar iallafall, en till bror, en till min andra bror, en till mams o paps & en var till klara o hilma.
populärt med granar i min familj a).

iallafall,
imån blire städning för fullt, inte minst i mitt rum.
sen ska jag nog ta o slå in julklapparna med (:
lysande!

nu få det bli teven.
ha de bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0