1 DECEMBEEER

1 december & det känns helt otroligt bra ! :D
dags att köpa julklappar snart kanske ?
yes, det få det nog bli.
nog om det.

tog svininfluensa sprutan idag,
& börjar redan känna mej lite yr.
men vi få hoppas att jag inte bli allt för väl sjuk iaf.
yesman, annars har dagen varit helt okeej.

imån blir det julkonsert med klassen,
& allmän slapp dag.
har typ ba, matte, musik o no (:

nu ska jag ta o göra so.
elevarbete om hållbar utveckling.
riktigt kul må jag säga . . -.-
menmen, jag överlever nog.

btw, grattis bror på namnsdagen.

seeyoulater.


Kommentarer
Postat av: moa

jadå, allt ör bara bra:) med dig då?

2009-12-01 @ 18:43:31
URL: http://moasss.blogg.se/
Postat av: Anonym

coolt att det snöar på bloggen:):P <3

2009-12-01 @ 20:17:02
Postat av: Anonym

från hanna g glömde att skriva det<3

2009-12-01 @ 20:17:31
Postat av: moa

brabrba:)

2009-12-02 @ 16:20:57
URL: http://moasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0