VECKAN/HELGEN

Internet är typ helt sjukt så det är därför jag har varit helt off här. Ibland typ funkar det o ibland typ inte ;o.

Men ah,
i torsdags va jag ju då i Liseberg med dem bästa <3. Sjukt kul ha de vi , måste vi verkligen göra om :)!
Åkte enheldel bla. balder, spinerock, kålorado ;) , flumerider ;). Ah typ enheldel. Sedan spelades lite pengar på hjul. Vann stjärnvinst på Aladdin o paradis ;) + att jag vann en "pinne" med 5 center o en nalle ;). Hej tjockis här kanske!

Ah, igår spelade man match mot Liatorp. Förlorade med 4-1 .. jädra skit mål bara! Ajah, men vi ska iaf satsa på andra platsen istället :).

Idag har man varit på fisketävling i byn ;). Fick en fisk som vägde 58 g x). Gissa vem som vann? ;o. Min syster, hon brukar typ aldrig få fisk men idag typ fick hon as många ;o. Intressant jag vet, men ah har typ inget att skriva.

Ha de super.
Pusssokraam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0