ÜNDERBARA ESKILSCUP

Dålig uppdatering som tusan! - jag vet 
inte skriva innan jag åkte till Helsingborg i torsdags, så jag tänkte att jag kunde skriva på hotellet. Men tjena, tiden ba sprang iväg så jag hann inte en ända dag ..
Ah, men jag kan ju lova er iaf att jag ha haft sjuuuuukt kul! ;D
Även ifall matcherna inte gick det bästa, så ha jag haft det kul iaf :)

Torsdag.
Paaackning, sen åkte vi vid 16.00. Åkte i olivias bil med henne o misse ;).
Kom fram till Helsingborg o checkade in på hotellet. Finfint rum vare tkr jag folket är det inget klag på. Sov med misse o jessi :D. Sedan, blev det ut med laget o äta pizza o sen kolla på fotboll , Helsingborg - Sarajevo . 2-1 till hbg. Om ni ser tre jäntor som räcker ut tungan på tv så är det jag misse o jessi ;). Sen hem till hotellet o ha det mys hela kvällen/natten ;).


1. utanför pizzerian. 2. helsingborg-sarajevo. 3. helsingborg-sarajevo. 4. folket på läktaren ;).

Fredag.
Upp vid 7.00 . Äta frukost , mums. Sen blev det att åka till själva cupen o spela fotbollll :). Första matchen mötte vi Fristad. Riktigt jämt vare men vi vann ändå med 1-0, Sophie gjorde målet.  Sen andra matchen mötte vi Älta. Där forlorade vi med 2-1. Felicia gjorde målet. Där var det oxå riktigt jämt. Det var ett kul lag att spela mot iaf ;D. Ah, sen blev det äta o så, Skövde killarna få vi ju inte heller glömma ;)). Sen hem till hotellet. Gick på stan lite o hade det mysspyss.


1. mat. 2. parkbänk, där spenderades vi mkt, med tex. skövdepojkar ;))

Lördag.
Upp vid 7.00 denna morgon oxå. Frukost. Sen åka till cupen. Spelade 2 matcher o förlorade båda med 1-0. Riktigt oturligt har vi! Mat o mkt dunka dunka i bilarna. Olivias, Misses o min dunkalåt är bara så himlans bra! Sedan blev det enheldel vinkningar oxå ;). Disco på kvällen. Stack efter 2 timmar. Var inte så roligt precis ;p. Stack ut o åt. Sedan helt plötsligt blev det till att Misse skulle spela 2 av sina egna låtar på en bar :)). Thaha, det låter lite konstigt men så var det ;). Riktigt bra är hon!! O många fans har nog nu med ;). Sen blev det tillbaka till hotellet o dricka enheldel chokladmjööölk!


1. chokladmjölksmaskin. 2. matilda o jag.

Söndag.
Upp vid halv 9. Sovmorgon! Frukost. Sen åkte vi till cupen. Spelade en match mot Helgarp. Men oturligt nog som vi har det så förlorade vi med 1-0 i slutminuterna .. Sen blev det pick o pack till att åka hem. Fast först åt vi o duschade. stack till Netto o sen köpa Eskilscupen t-shirtar ;).

Yeye. Dagarna har varit såå sjukt mkt bra så det inte är sant! Hif <3!
Tack alla, jag längtar redan tills nästa år!

Pusssokraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0