AN ANGEL IS LIKE A VALUABLE FRIEND

Min blogg är inte fin o det har jag en aning om jaa. Jag måste verkligen ta o fräscha upp den ngn dag , det vill säga när jag har ork till att ;).

Yesman. Idag blire nog till att dra till hj o träffa misseee,jesssi,idaa o matiiiilda , happyyyyfacce ;D! Längesen sist hela "gänget" sammlades !
Matchen mot Lagan är flyttad också, till tisdag istället ;((((. Då få man ta o tagga ännu längre, jag som längtade. Ajah, men på tisdag då blire KÖÖÖÖTTAA ska jag säga er. yeyeyeye ! Bara för att jag byte samtalsämne bara sådär ;).

Justjah, Klara har ju namnsdag idag med :). Grattiiiis till dej söötnosss! <33

Nu ska jag fixa mej, sen drar jag till hj :).

pusssokraam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken dag träffades vi hela gänget?:D<3

2009-08-12 @ 22:40:48
Postat av: svar

onsdag ;D

fast ida kom ju aldrig ;(((

2009-08-16 @ 12:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0