glad påsk

whala ,

glad påsk få jag väll börja med :)
de senaste dagarna har jag mest varit ute o bara njutit av den så kallade solen , o nu ha man äntligen tagit fram solbrillorna också ;)
lite kort ha man också hunnit med o ta på de vackra blommorna i rabartterna som ha kommit upp .

igår ( fredag ) tillbringade man med söötnosarna ida o misse , det va mkt rolitroligt ;d . snacka om hur mkt koffein vi hade i våra kroppar , hahahaha xD . ida <3 jenni <3 misse .
idag ( lördag ) vaknade man hos ida med misse jämte sig . jag hatar tvättlappar , bara så att alla vet det ! skulle egentligen till ryda idag , men pga av att man va tvungen att hjälpa till hemma så gick det inte riktigt till sig för mej . istället blev det att man tillbringade på gräsmattan o räffsade löv ;s . usch blä!
i mån blir det kanske kyrka sen blir det födelsedagskalas :D klara fyller hela 4 år , tänk va tiden går snabbt ;o
en maaaassa grattis till deej söötnos <3 ! du är värd allt ! ily <3
sen dras det tillbaka till skoltid igen . uschuschusch! jag vill verkligen inte . de sista dagarna nu innan skoolan få man se till att njuuuuuta ! för sen bli det skrikit o stressit igen .

glad påsk en än gång ;)


blommor

denna vårbild få avsluta det hela . inte så fin men men , alltid något .


tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0