lördagen den 18 april 2009

Tjuu ,
kommentera gärna

sov hos misse med ida i natt , mysigt vare ;)
vi la oss typ vid två o steg upp vid åtta , bara för j*vla skit konfa ;@ .
trött som satan var man o banne mej nog så somnade lite då o då där på bordet , fast jag va ju inte ensam om det . haha ;)
vi va uppe i kyrktornet o tittade på utsikten med , uschenamej-aaa säger jag bara ! tur att annie va med annars hade jag aldrig gått upp dit , men jag kommer ALDRIG MER GÖRA OM DET !! det ska ni ha klart för er .

oh , vet ni vad ?
IDAG KOMMER MIN BELLA ÄLSKLING HEM :DDDD <3
HA SAKNAT IHJÄL MEJ EFTER DEJ GUMMAN !

-

tro det eller ej men i mån blire träningsmatch mot vä FF för mej  , hemma .
här ska det kämpas , ska jag säga er !
HIF , vafan <3

sen blire det o fira pappa med som fyller år på måndag :)

-

måndag , läängtaaaaaa <3
beautiful guy :*





pusspuss .


Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar tills måndag?????? du äre ju faaan helt knäpp:P<33333333

2009-04-19 @ 20:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0