en riktigt dålig dag

tisdag , is tha shit day .

dagen började med att man stod o väntade på anna , min busskompis . stod o väntade skitlänge men hon kom aldrig , sen var klockan helt plötsligt tjugo över o jag fick panik för jag hade bara tre minuter på mej att ta mej ut till busshållplatsen innan bussen skulle gå , så då började jag springa som en helt j*vla galning ut till bussen . o såklart såg man bussen komma därborta o jag fick panik för jag måste komma över vägen för att komma till busshållplatsen o det va fullt med bilar så jag kom typ inte över o bussen kom bara närmare o närmare , men sen hittade jag en liten lucka mellan två bilar o sprang som en galning över vägen innan bussen kom . man kände sig verkligen fräsch när man kom in i bussen , not !

o jag hatar tisdagar för jag hatar ämnerna vi har den dagen ,
tyska - suck suck !
matte - låååångtråkigt
engelska - hej IG - , säger jag bara
svenska - hata läraren !
no , biologi - i två timmar ! -.-

men aja , idag på no;n fick vi iaf tillbaka våra noprov om atomens uppbyggnad o periodiska systemet , o jag blev faktikst ganska nöjd för en gångs skull :)






känslorna hoppar upp o ner  , jag vet inte längre .

svejs ,
P.S jag längtar tills på fredag o till helgen för då ska jag på träningsläger med laget ;D ! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0