torsdags morron - vi inte gilla .

maha ,

anna o jag missade bussen idag . så vi fick gå hem till henne o väckte hennes bror som fick köra oss ;p . lyckat säger jag bara (y)
vi hade tjejsak idag på morronen o vi skulle va på fritidsgården så jag gick dit men när jag kom dit va dörren låst , o jag fick typ panik o frågade typ en massa vaktisar om de hade nyckel men de ba ; nej ! bara till fläcktrummet . tjurgubbar !
så jag gick typ runt där som en yren hönna i typ en timme ;s , sen gav jag upp o gick tillbaka till skolan . o där va typ alla andra tjejer i min klass o jag ba ; skulle vi inte va på fritidsgården . o de ba ; nej det blev ändrat .
asså fatta , jag ha gått runt där o letat efter någon som kunde låsa upp en dörr när vi inte ens skulle va där !

aja , annars ha dagen varit okeej .

o jag längtar så innerligt tills i mån o hela helgen ! för då ha jag träningsläger med laget ;D !
uppdatering kommer inte förräns på söndag , nästa gång!!




nu måste jag kila o öva på engelska !

tschüs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0