summerjob and lurday

hihuee ,

med en penna i min hand o ett skriftligt papper , så har jag bestämt att sommajobba i år :)
antingen blir det dagis ( förskola ) eller någon typ av äldreboende ;p , inte någon sommarjobbhöjdarställen precis menar man får ju pengar för att o det gillar vi :) , 30 balubas får man i timmen i 10 dagar , o sammanlagt blir det 1920 svenska kronor :D

jaahuu , idag vart med mycket lurande hit o dit , men konsigt nog hållde jag meej borta från att o gick inte på något , * host *  jaa , okeej , jag gick på två , ida o misse ! men det gjorde inte så mkt för jag lurade "skjortan" av många ändåå idag  ;)

april april
din dumma sill
jag kan lura deej
vart jag vill !


i mån blir det fotbollsmatch med damlaget mot moh , nervöstnagelbitande för egentligen ville jag inte att men är tvungen till att , men önska meej lycka till vaf*n ?!


just two days now , wiii :D !
Längtalängtalängtalängtalängta !


puss o kram o nyp i kinden ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

kul blogg

2009-04-02 @ 20:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0