solvårdagsmåndag

mina damer o herrar får jag presentera ; VÅREN !
pusspusspuss :*

denna solvårdagsmåndag spenderades nerbäddad med filtar o kuddar hemma hos misse med en film :) <3
patrik 1,5 blev det o den var faktikst riktigt bra .
jo , jag vet . man ska nog passa på att vara ute en sådan här sol o vår dag tänker ni nog ,  men det kommer väll fler dagar ?

i mån blir det kanske en städdag , få se o sen blir det såklart träning :) .
men på onsdag blir det nog en runda till den stora staden o köpa stuffs . återkommer med vad ! så titta in då !
på torsdag , blir det träning again sen blir det ev. ryda o träffa folk :D
helgen har jag inte planerat än , men on sunday fyller min underbara klara år ! ilu <3333
någon som vill hitts på kanske ? Ring mej då .


bloggen är ful , jag vet !
men någon gång i livet när jag ha tid o orkar så ska jag ändra lite utseende ;)



lite tidigt men , glad påsk everyone !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0